1.7.2017 Obr Drásal

05.11.2017 21:54

Roman Měchura

Po loňském dokončení Obra v tropických teplotách jsem prohlásil „UŽ NÁM CHYBÍ JEN BLÁTIVÝ OBR“. A skoro se to vyplnilo, den před startem déšť, už tak moc se netěším na start. 

Nikdo netuší jak to na trase vypadá, proto nasazuji už na Lysinu opatrnější tempo. Letos mám natrénováno a rád bych čas stlačil pod 12 hod., jen nohám trvá delší dobu než začnou šlapat na plno. Bráchu mám při výjezdech na dohled a já se uklidňuji, že finiš patří mistrům. Pomalu se dostávám do tempa při výjezdu na Tesák, taktika zní, na občerstvovačce ho docvaknu. Cvaknul jsem, ale duši, defekt. Na Tesáku duši dofoukávám a pokračuji dál si závod užívat, bláta kupodivu poskrovnu, teplota ideální, Prženský průsmyk už za zády a já se blížím k Trojáku. Letos si tuto občerstvovačku vzali na starost Vesani a já se těším na domácí uvítání a informace o našich přede mnou. Opět ale přichází na scénu technika, nějak mě začíná zlobit přehazovačka. Zastavuji a při kontrole nacházím zpola rozpojený článek u řetězu. Spraveno a kupodivu to s mou psychikou ani nehne. Na Trojáku jak jsem doufal se mi dostalo VIP pozornosti. Kolo odneseno k promazání, poskytnutí dopingu od Nutrendu se slovy vše to narvi do sebe, ani nevím co to bylo :-) Ale díky Hajo. A hurá do druhého kola Tesák-Troják. Povzbuzen dopingem dupu do pedálu a přemýšlím co mi to tam kluci poskytli, že takhle letím a už jsem zpět, podruhé na Trojáku. Nyní mne čeká jízda směr Semetín, loni velké trápení v tomto úseku. Letos zábava, už se těším na trailový sjezd do Semetína. A znova technika, tentokrát v trail sjezdu se řetěz rozpojuje. Zkracuji ho a doufám, že už nebude zlobit. Semetín, loni špičková občerstvovačka = bohatě zásobena + servis + sprcha pro umdlévající závodníky. Letos už jen suchý chleba, potřebuji radu, výpomoc od mechaniků, ale ti to dávno zabalili :-( 

Při výjezdu na Chléviska dojíždím Hrocha stonajícího na 115km trase, dáme pár povzbudivých slov a pomalu se mu vzdaluji směr vytoužený cíl. Při výjezdu z Lukova na Ondřejovsko mi dochází síly, zázrakem okolo jede výletně kamarád Mára. Dáme řeč a on mění trasu svého výletu a až na Ondřejovsko mi dělá domestika s hroznovým cukrem, dík :-)) Cíl jsem proťal za 12:51:51.4 hod. Zklamání, chtěl jsem lepší výsledek, ale špatný čas mi nahradili silné zážitky a čas zlepším příští rok! :-)

Výsledky

1. (1.)         Fojtík Jan                7:51:40,7 hod.
89. (36.)     Měchura Jiří           11:42:25,8 hod.
124. (53.)   Měchura Roman    12:51:51,4 hod.
 

Výsledky dětských závodů

1. Frencl Patrik                            9:24,2 min.
18. Měchura Albert                     12:32,7 min.
 
1. Lachmannová Anna                1:50,6 min.
20. Měchurová Dorota                 3:18,1 min.
 
 

Kontakt

PUNK Tým Praha 6
Česká republika
mechura.zs@atlas.cz