16.4.2016 Chřibská 50ka

27.04.2016 21:40

Jana Sucháčková

Chřibská 50 je skvělý závod na probuzení svalů. Plní energie po zimním spánku jste nažhavení na startovní čáře, když v tom vystřelí pistol a vy se rozjedete za vodícím autem. A...... už jste v tom zase až po uši. Adrenalin stoupá, srdce bije naplno a vy jste ve svém živlu.... I když nepatřím mezi nejrychlejší závodníky (spíše naopak), závod byl docela rychlí a v cíli jste byly na to tata..... Rozhodně doporučuji! Už se těším na Rohlálovskou 50!

Roman Měchura

Dne 16.4.2016 v 11hod. se dva členové PUNK týmu, já Roman a Jana, postavili na start Chřibské 50ky. Ta měla své zázemí umístěné na výstavišti Floria Kroměříž, pochvala pro organizátory za dobře vybrané zázemí. Po startu se jelo zaváděcích cca 5km městem Kroměříž v pelotonu. I přes doporučení pořadatelů, aby účastníci zde nezávodili a jeli obezřetně, byla realita zcela jiná. Tato část závodu byla nejnebezpečnější, přesto se mi podařilo velmi opatrnou jízdou z posledních řad startujících posunout se do středu pelotonu. Spousta závodníků by si měla uvědomit, kde je jejich výkonnost, technika jízdy a podle toho se zařadit na startovní čáru. Bohužel spousta z nich honí sekundy svým nesmyslným zařazením na startu hned za vymezený startovní koridor pro top a profi závodníky.

Trasa závodu byla dost rychlá, suchá, bez výraznějšího těžkého stoupání a já závod vzal jako přípravu do blížící se sezóny. Nasazené tempo bylo správně zvolené a udržel jsem ho až do cíle. Kupodivu jsem závod odjel na pohodu a vím, že to mohlo jet i rychleji. Rezerva na příští rok a další vylepšování rekordů :­)

A k výsledkům, já i Jana máme hned z jara super formu, neboť byly zajety nové PUNK rekordy :­)

1. Rauchfuss Marek                                         1:43:25,9
193. Měchura Roman (v kategorii 51.)             2:18:12,0
363. Sucháčková Jana (v kategorii 12.)            2:52:37,0
Kompletní výsledky ZDE

Kontakt

PUNK Tým Praha 6
Česká republika
mechura.zs@atlas.cz