29.7.2017 JAROŠOVSKÁ ŠLAPKA (30 km)

05.11.2017 22:45

Roman Měchura

Letos jsme přijeli obhajovat loňské pozice (dva PUNKeři na bedně) bez Martina. Po startu tempo bylo přijatelné, pouze po ujetých cca 2 km jsem před sebou měl naživo karambol a tak tak že jsem se vyhnul. Chvíli mi trvalo než jsem dojel čelní skupinu, i bratra, který si myslel, že jsem v tom taky zamotaný. 

V nejdůležitější chvíli jsme se nenacházeli na správném místě a urvala se nám malá skupinka asi 6- 8 závodníků. Bláhově jsem se vydal plýtvat silami a sám začal ujíždějící skupinu pronásledovat. A mne zase pronásledoval bratr - sám. K smíchu, já s vyplazeným jazykem a s tepovkou na pokraji křečí čekal kdy mne bratr dojede. On ve stejném stavu čekal, kdy já zase zpomalím a počkám :-))) 

Já byl moudřejší a počkal, ale až mi začaly docházet síly :-))) A tak se nám podařilo vytvořit druhou malou skupinu, s kterou jsme dojeli až do cíle. Pro co nejlepší výsledek jsem bratrovi, jako správný domestik rozjel spurt, aby mne mohl na cílové čáře přesprintovat :-))) 

Výsledky

1. (1.)    Heřmánek Jan     0:58:41,532 hod.

9. (5.)    Měchura Jiří         1:00:22,563 hod.

10. (6.)    Měchura Roman 1:00:23,078 hod.

PUNK NA BEDNĚ 

Jak se jezdí o bednu,1.místo, nám ukázal Bertík. Závod na dva dětské okruhy s předjezdcem ovládl s naprostým přehledem a v druhém kole si vychutnal i o dost staršího předjezdce a natrhl mu ř...íditka :-)

Kontakt

PUNK Tým Praha 6
Česká republika
mechura.zs@atlas.cz