13.2.2016 LYSINSKÁ KRŮTA

19.02.2016 20:56

Reprezentanti PUNK týmu se na tomto horském 15,5 km dlouhém běhu s převýšením 887 m neztratili. V ostré konkurenci běžců a horolezců se umístili na 6. a 13. místě:

1. Horák Ondřej            1:28:48 hod.

6. Sichálek Tomáš        1:50:03 hod.

13. Měchura Roman      2:11:30 hod.

Podrobné výsledky ZDE.

Fotografie ze závodu ZDE.

Tomáš Sichálek

komentář romana měchury

Dne 13.2.2016 se konal 2. ročník horského běhu Lysinská krůta. Trať závodu je 15,5 km dlouhá s převýšením 887m. 
A jak jsem se k závodu dostal? 
Závod si vymysleli a pořádají kamarádi z holešovského horolezeckého oddílu a i jeden člen PUNK týmu, Tomáš Sichálek. Tudiž nebyla možnost výmluvy a musel jsem zahájit přípravu na absolvování závodu v alespoň trochu dobrém čase. Ve 12 hod. na start do Jankovic dorazilo 22 odvážných běžců, z toho i dva PUNKeři, já a Tom. Trasa závodu se jednoduše skládá z vybíhání a sbíhání místního kopce Lysina. Po startu se cesta okamžitě začala zvedat a oznamovala první z mnoha výběhu na vrchol kopce. Já plný sil jsem dokázal rozumným tempem, pro mé nohy a plíce, tenhle první výběh běžet. Pořadatelé, pro spestření závodu a pro kategorii horolezci master, těsně pod vrcholem prvního výběhu postavili přírodní překážku - úkol mne automaticky zařadili do této kategorie - a to zhyby na větvi. 10 shybů nadhmatem a 10 shybů podhmatem pod kontrolou nekompromisního komisaře. Úkol byl tak atraktivní, že ho dobrovlně vykonali všichni závodníci. 
Jako by trasa nebyla už tak těžká, nahoru, dolů, shybování, o další překážku se postarala sama příroda. Po celé trase bylo ve spodních partiích bláto a louže a ve vyšších polohách ležel sníh. Nejeden závodník sjížděl seběhy po zadnici :-). 
Druhý a třetí výběh byl strmější, to už nebylo sil na rozdávání, plíce lapaly po kyslíku, nohy už trochu tuhly, můj běh, poklus plynule přešel v chůzi, popobíhání. 
Do cíle jsem dosprintoval v čase 2:11:30 na 13.místě. 
Dobrý trénink a příprava na blížící se sezónu. 

Roman Měchura

Kontakt

PUNK Tým Praha 6
Česká republika
mechura.zs@atlas.cz