ROHÁLOVSKÁ 50ka 2015 (JARNÍ SRDCOVKA)

29.04.2015 13:29

https://www.vesani.cz/178-trailer-rohalovska-50ka-2015.html
Už je to tradice, sezónu otevírat závodem Rohálovská 50ka. Je to dobře jezdivý, nenáročný závod vhodný i pro cyklisty, závodníky nováčky.

Široko, daleko v našem okolí tento závod organizací, zázemím a diváckou kulisou nemá konkurenci. Musím ho chválit, organizují ho naši kamarádi a PUNK tým s VESANI.CZ nejsou soupeři, ale spřátelené týmy.

Krásnou reklamu PUNKáčům v zázemí této akce dělala má žena Evča. Ve vajíčku (speciální výčepní vozík piva) pivovaru Zubr s naším dresem ladila s barvami pivovaru. Byla nepřehlédnutelná a za chvíli tam měla frontu chlapů, doufám jen, že žíznivců a ne čumilů :-) A šlo ji to tam náramně vytočila 15 beček pěnivého alko,nealko.

Další členka v našem dresu Jana se rozhodla zaujat chlapy po trase. A taky si vedla moc dobře.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206375806776827&set=a.10206375088158862.1073741876.1317492547&type=3&theater

Byla to naše týmová strategie, pozdržet moji konkurenci  ;-) Navíc organizátoři mají známosti všude a tak na sobotu 25.4.2015 objednali letní den. Na startovní čáře mi cyklocomputer ukázal neuvěřitelných 32°C. A protože se mi nechtělo prodírat startovním polem kupředu, necelých 700 startujících, vyžádal jsem si zařazení do čelní lajny pro 150 závodníků. Po startovním výstřelu z napoleonského děla se jelo prvních 10-15km neuvěřitelně šílené tempo, já se nechtěl propadat polem důle, tak jsem to tempo akceptoval. Nohy mi hořely a pomalu jsem začal být těmi chrty předjížděný. Už jsem se smiřoval, že letos to nebude dobrý čas. Kolem 15. km jsem ustálil své tempo, vrátil se do svých tepovek, strojových otáček a začal si užívat závod. Jak se blížil cíl, kontroloval jsem i čas a tušil jsem, že jedu na svůj rekord. A rekord padl, vylepšen o 8 minut. Další Punk rekord tohoto závodu zajela Jana.

Tento den nezaháleli ani další členové týmu. Punker Tomáš krásně regulovčíkoval v Dobroticích, aby závodníci nebloudili. Jen mne mrzí, že se neřídil týmovou strategií a neposlal všechny ty rychlíky přede mnou na Hostýn (opačný směr), mohla být bedna ;-) Další PUNKáč, náš kmet Mikeš si vybral pro tuto akci nelehký úkol. Vyfotit v brodu řeky Rusava PUNKstřelu Megina = mne. A samozřejmě i Jáňu a pak zbytek světa. A poté zachraňoval cyklistu v křečích před utopením v našem nehlubokém potoku.

https://romanio.rajce.idnes.cz/Rohalovska_50_2015#IMG_6024.jpg

Tata místo focení láme nohy B-)

MIkeš: "Při tom focení se přede mnou zhroutil v křečích jeden borec, tak jsem mu natahoval ještě s dalším divákem nohy, ale stejně si ho museli převzít ošetřovatelé ze záchranky. Přiznal se, že je to jeho první závod, tak si myslím, že podcenil tréning a pitný režim. Já jsem byl nakonec rád, že to přežil můj Nikon, protože jsem ho měl celou dobu na krku a ostatní závodníci mě docela dobře ostřikovali. Naštěstí se mu nic nestalo".

A příští sobotu další závod, Šela marathon a to už bude jiná dřina.

P.S. velké díky organizátorům Rohálovské 50ky za krásný závod,a i Evči a Tomášovi a jejich kamarádům za výpomoc.

https://davidballa.zonerama.com/Photo/650423/26735217

https://davidballa.zonerama.com/Photo/650423/26735472

Roman Měchura

 

Výsledky – celkově a v kategorii:

1.            1.            Hradil Jiří                             1:49:11 hod.

200.       45.          Měchura Roman             2:25:08 hod.

477.       17.          Sucháčková Jana             3:06:17 hod.

Kontakt

PUNK Tým Praha 6
Česká republika
mechura.zs@atlas.cz